fredag 14. juli 2017

røver og syk

jeg går igjennom mine statuser på Facebook
for noen år tilbake
.
der er mange av mine statuser og formuleringer forvrengt og byttet ut med " syke " formuleringer som er totalt ukjente for meg
disse dukker opp med jevne mellomrom
.
hvordan går dette ann
er det andre som har tilgang til min konto ????
.
noen vil desperat ha meg mot ..... syk
.
kan dette også gjelde mine andre kontoer ?
.
hele mitt liv ligger jo i Facebook Twitter og disse blogger
om noen går inn og forvrenger dette mot syk
da er jo hele mitt liv også .... syk
den offentlige banditt tenker på alt her
absolutt .... alt
.
vurderer og bare legge ut bilder tegninger og sang
som ikke kan forvrenges ..... tror jeg

jeg vurderer å slutte å skrive for framtiden
hvis dere røvere vil treffe meg
noe jeg helt sikkert tror dere vil he he før eller senere
kan dere treffe meg på

flickr.com/troninj
 
bilder
.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar